Friday, January 16, 2009

WAT IS EEN WARANDE, EIGENLIJK?

Na lang aandringen heeft DWB eindelijk haar ding gekregen: Drie van mijn flash-ficties -- u las ze eerder al hier -- verschijnen, in Nederlandse vertaling, in het eerste nummer van dit jaar.

(Eigenlijk waren die ondingen deel van mijn dankwoord bij het dan-toch overhandigen van de Prijs van de Vlaamse Provincies aan uw dienaar, zomaar op de avond van de verkiezingen in de VS. Hadden ze die overhandiging nu 1 dag uitgesteld, dan had ik de 4,954 euro toch mee naar huis kunnen nemen, verdorie.)

In Nederlandse vertaling -- daar moet ik nu even over gaan nadenken, zie.

1 comment:

Louise P. said...

Hm. Volgens mijn dikke vanDale die jij ongetwijfeld ook hebt: een jachtterrein waar konijnen enz. beschermd worden. Als dat geen contradictio in terminis is. Binnenkort dus drie kleine huppelende Dietse konijntjes bij.